Γραφείο Walter Knoll μεταχειρισμένο, που αποτελείται από:
Γραφείο Ανθρακί, σταθερός κάδος με γυάλινη επιφάνεια, στρογγυλό γυάλινο τραπέζι συσκέψεων με κάδο Ανθρακί επιφάνεια.
1 διαθέσιμο
Γραφείο Walter Knoll μεταχειρισμένο, που αποτελείται από:
Γραφείο Ανθρακί 210x104 εκ. 73 εκ. ύψος
Σταθερός κάδος με γυάλινη επιφάνεια / Ασημί, συρτάρι και συρτάρι για αρχειοθέτηση (Υ 70 εκ., Π 50 εκ., Β 52 εκ.)
Στρογγυλό γυάλινο τραπέζι συσκέψεων Ø 135 εκ. 73 εκ. ύψος με κάδο Ανθρακί επιφάνεια / Ασημί 3 καθολικά συρτάρια ως βάση τραπεζιού (Υ 70 εκ., Π 50 εκ., Β 52 εκ.)
Εθνική παράδοση κατόπιν αιτήματος
Οι ειδικοί ενοικίασης γραφείων της Cushman & Wakefield στη Γερμανία συμβουλεύουν σχετικά με την ενοικίαση γραφειακών ακινήτων, συμπεριλαμβανομένων εμπορικών και γραφειακών πάρκων καθώς και ακινήτων μικτής χρήσης.
Η IT ντουλάπα SR1200 έχει σχεδιαστεί για τη φυσική προστασία και την ασφαλή λειτουργία των κεντρικών, κρίσιμων για την επιχείρηση στοιχείων μιας μικρής γραφειακής μονάδας.
Με την επέκταση της ομοσπονδιακής οδού 252 ως παρακαμπτήρια οδός, η κοινότητα Μύνχχαουζεν με τον τοπικό τομέα Σιμτχάουζεν και η κοινότητα Βέτερ με τους τοπικούς τομείς Τοντενχάουζεν και Νίντερβέτερ θα ανακουφιστούν.
Στο νότιο τμήμα, η οδός B 62 επεκτείνεται ως παρακαμπτήρια οδός του τοπικού τομέα Γκέτινγκεν της κοινότητας Λαντάλ. Η παρακαμπτήρια οδός εκτείνεται στη δυτική πλευρά των προαναφερόμενων οικισμών. Στο τμήμα που θα επεκταθεί, οι υπάρχουσες οδικές διαβάσεις είναι ένα αδύνατο σημείο. Με τη νέα παρακαμπτήρια οδό, αυτά θα εξαλειφθούν.
Οι κοντέινερ γραφείων μας ως ευέλικτη λύση χώρου προσφέρουν στην επιχείρησή σας το προσαρμοσμένο, προσωρινό γραφείο.
Ανακαινίζετε το κτίριο του γραφείου σας ή επεκτείνεστε; Προσφέρετε στους υπαλλήλους σας μια άνετη και σύγχρονη προσωρινή λύση με τους κοντέινερ γραφείων μας. Μέσω της εσωτερικής διακόσμησης που προσφέρουμε, μετατρέπουμε τη λύση κοντέινερ σας σε ένα ελκυστικό εργασιακό περιβάλλον. Είτε προσωρινά είτε μόνιμα – ο εξοπλισμός των προϊόντων μας προσαρμόζεται ακριβώς σύμφωνα με τις επιθυμίες σας, έτσι ώστε να είναι διαθέσιμα σε διάφορα μεγέθη. Απλά μιλώντας, ένας κοντέινερ γραφείου είναι κατάλληλος οπουδήποτε χρειάζονται γραφειακοί χώροι. Αυτό μπορεί να είναι ένα μικρό ατομικό γραφείο στο πλαίσιο ενός κατασκευαστικού έργου ή γραφεία ανοιχτού τύπου με πολυώροφες μονάδες.
Η Feydus Reinigungsdienst προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες καθαρισμού για γραφεία, κτίρια και εμπορικούς χώρους. Με μια έμπειρη ομάδα και τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, εξασφαλίζουμε ένα καθαρό και υγιεινό περιβάλλον που καθιστά τον χώρο εργασίας σας επαγγελματικό. Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων καθαρισμό γραφείων, καθαρισμό παραθύρων, βασικό καθαρισμό και άλλα.
Απλή κοινοποίηση δεδομένων
Ας χρησιμοποιήσουμε μια κοινή πλατφόρμα για να εργαστούμε αποτελεσματικά και στοχευμένα.
Η επαγγελματική μας υπηρεσία τηλεφωνίας είναι κατάλληλη για διάφορες μορφές επιχειρήσεων: είτε πρόκειται για αυτοαπασχολούμενους, δικηγόρους ή επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Υποστηρίζουμε επίσης ξενοδοχεία ή μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.
Provadis PowerClicker® και Ασύρματη Εκπαίδευση
Η νέα διάσταση της εκπαίδευσης
Τα συστήματα ψηφοφορίας είναι γνωστά εδώ και χρόνια σε όλους· δυστυχώς, σπάνια τα συναντάμε στη διαδικασία μεταφοράς γνώσης, όπου θα μπορούσαν να ενισχύσουν την προσοχή και να προάγουν τον ανταγωνισμό, επιτυγχάνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα μάθησης. Γιατί; Επειδή η τεχνολογία πίσω από αυτές τις επιθυμίες υστερεί, είναι περίπλοκη, επιρρεπής σε σφάλματα και δεν είναι συμβατή με καθιερωμένα συστήματα. Η απάντησή μας είναι οι Provadis PowerClicker®, οι οποίοι ξεπερνούν κατά πολύ τις προηγούμενες δυνατότητες των τεχνολογιών ψηφοφορίας. Η "Ασύρματη Εκπαίδευση" με τους Provadis PowerClickers® ανοίγει νέες διαστάσεις στους εκπαιδευτές κατά την εφαρμογή των μεθοδολογικών και διδακτικών τους εννοιών. Είναι το αόρατο νήμα που συνδέει τους συμμετέχοντες και δημιουργούν με οπτικά, ακουστικά και κιναισθητικά ερεθίσματα μια ζωντανή μαθησιακή ατμόσφαιρα.
Ένα καλό διαχείριση έργου περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από τον έλεγχο της σιδερένιας βάσης της εκτέλεσης του έργου και τη συμμόρφωση με τους στόχους χρόνου, προϋπολογισμού και ποιότητας.
Η διαχείριση έργου ενώνει πελάτες και ομάδες, δημιουργεί μια σαφή όραση για την επιτυχία και φέρνει όλους στο ίδιο επίπεδο για να παραμείνουν σε πορεία επιτυχίας. Για μια ομαλή και οικονομικά αποδοτική διαδικασία, η διαφανής διαχείριση έργου είναι χρήσιμη και καθοριστική. Η ομάδα μας συνοδεύει κάθε έργο από τον προγραμματισμό μέχρι την τεκμηρίωση. Αυτό είναι σημαντικό για την ιδανική αξιοποίηση περιορισμένων πόρων, την εξασφάλιση των προθεσμιών και την ικανότητα να λέμε με καλή συνείδηση πώς είναι η τρέχουσα πρόοδος.
Εμπιστευθείτε μας την εκκαθάριση του γραφείου σας. Η έμπειρη και επαγγελματική ομάδα μας εργάζεται γρήγορα και οικονομικά.
Μπορούμε να προσφέρουμε τα πάντα σε αυτόν τον τομέα, από μικρούς αποθηκευτικούς χώρους, γραφεία ανοιχτού τύπου μέχρι κτίρια γραφείων ή εργαστήρια.
Ευχαρίστως θα σας συμβουλέψουμε επί τόπου και θα σας ετοιμάσουμε μια μη δεσμευτική προσφορά για εκκαθαρίσεις γραφείων στη Φρανκφούρτη και την περιοχή γύρω από αυτήν.
Από την προσωπική συμβουλή επί τόπου μέχρι την επαγγελματική εκτέλεση από την εκπαιδευμένη ομάδα μας, σας προσφέρουμε την ιδανική εκκαθάριση του γραφείου σας.
- Εκκαθάριση γραφείου
- Παλιές επίπλωση γραφείου
- Μικρά έπιπλα γραφείου
- Αποσυναρμολόγηση στη Φρανκφούρτη
Μετά την αποσυναρμολόγηση των επιθυμητών επίπλων, ως φιλική προς το περιβάλλον εταιρεία, αφήνουμε φυσικά τους χώρους σας καθαρούς και φροντίζουμε για την περιβαλλοντικά σωστή απόρριψη ή ανακύκλωση των πολύτιμων και αποβλήτων υλικών.
Μετά από μια επίσκεψη στον χώρο, θα σας ετοιμάσουμε ευχαρίστως μια λεπτομερή προσφορά.
Επίπεδο Έρευνας I (Κόστος € 4,70 μόνο σε περίπτωση επιτυχίας)
Έλεγχος εισόδου για ταχυδρομική εγκυρότητα, διόρθωση ορθογραφικών λαθών
Φιλτράρισμα προσωρινών διευθύνσεων
Σύγκριση με τη δική μας βάση δεδομένων 7 εκατομμυρίων ατόμων
Επίπεδο Έρευνας II (Κόστος € 6,20 μόνο σε περίπτωση επιτυχίας)
Σύγκριση με ενημερωμένες εξωτερικές βάσεις δεδομένων καταναλωτών (40 εκατομμύρια άτομα)
Επίπεδο Έρευνας II+ (Κόστος € 6,90 μόνο σε περίπτωση επιτυχίας)
Σύγκριση με ενημερωμένες εξωτερικές βάσεις δεδομένων πληροφοριών (10 εκατομμύρια άτομα)
Επίπεδο Έρευνας III EMA (Κόστος € 13,00 ανά έρευνα)
Διεξαγωγή και παρακολούθηση αιτήματος από το γραφείο μητρώου κατοίκων (EMA)
Η τιμή περιλαμβάνει την αμοιβή EMA!
Διόρθωση λανθασμένων πληροφοριών
Έλεγχοι ταυτότητας σε περιπτώσεις αλλαγής ονόματος
Εάν είναι απαραίτητο, διεξαγωγή πολλαπλών αιτημάτων (Κόστος: € 13,00 ανά επιπλέον EMA)
Ποιο είναι το ποσοστό επιτυχίας;
Επίπεδο I: 10-15%
Επίπεδο II: (συμπεριλαμβανομένου του Επιπέδου I): 25-45%
Επίπεδο III: (συμπεριλαμβανομένων των Επιπέδων I και II): 65-90
(Κατάσταση: 06/2017)
Είμαστε ένα γραφείο μηχανικών με μια αρκετά εκτενή γκάμα δραστηριοτήτων και ενεργειών.
Εκπρόσωπος για την προστασία από εκπομπές:
Δυνατότητες διορισμού ενός μη ενδοεταιρικού/εξωτερικού εκπροσώπου για την προστασία από εκπομπές.
Εκπρόσωπος για την προστασία των υδάτων:
Δυνατότητες διορισμού ενός μη ενδοεταιρικού/εξωτερικού εκπροσώπου για την προστασία των υδάτων.
Εκπρόσωπος για τα απόβλητα:
Δυνατότητες διορισμού ενός μη ενδοεταιρικού/εξωτερικού εκπροσώπου για τα απόβλητα.
Ειδικός για την ασφάλεια στην εργασία (Ειδικός ασφαλείας):
Δυνατότητες διορισμού ενός μη ενδοεταιρικού/εξωτερικού εκπροσώπου για την ασφάλεια στην εργασία.
Είμαι στη διάθεσή σας ως διερμηνέας. Οι κύριοι τομείς δραστηριότητάς μου είναι το Βερολίνο και η Έσση. Κατόπιν συνεννόησης, είμαι διαθέσιμη για εκδηλώσεις και ραντεβού στη Γερμανία και στην περιοχή DACH.
Διερμηνεύω για εσάς σε:
- Ραντεβού με συμβολαιογράφους;
- Επιχειρηματικές συναντήσεις, διαπραγματεύσεις συμβολαίων;
- Εκθέσεις, συνέδρια και ως συνοδός σε ταξίδια αντιπροσωπειών;
- Δικαστικές διαδικασίες (κατόπιν πρόσκλησης του δικαστηρίου, § 185 παρ. 1 εδάφιο 1 του νόμου περί δικαστικής οργάνωσης - GVG).
Προετοιμάζομαι προσεκτικά για κάθε διερμηνευτική αποστολή, εξοικειώνοντας τον εαυτό μου με το θέμα, τους συμμετέχοντες και τη διαδικασία.
Είμαι στη διάθεσή σας για να σας υποβάλω μια συνολική προσφορά. Απλά στείλτε μου ένα αίτημα προσφοράς μέσω email.
Συχνά μας τίθενται αυτές οι ερωτήσεις: Τι είναι ένα PMO; Τι κάνει αυτό; Τι προσφέρει;
Γενικά, ένα PMO είναι υπεύθυνο για τη διατήρηση της εποπτείας ενός έργου, ενός προγράμματος ή και πολλών έργων (πολυπρογραμματική διαχείριση). Το PMO γνωρίζει τη στρατηγική της επιχείρησης και διασφαλίζει ότι τα δύο προχωρούν χέρι-χέρι. Για αυτό, ένα PMO μπορεί να αναλάβει οργανωτικές, μεθοδολογικές και δομικές αρμοδιότητες ως κεντρική μονάδα. Οι συγκεκριμένες τομείς εφαρμογής ενός PMO μπορεί να διαφέρουν σημαντικά και επιπλέον, αυτές ερμηνεύονται πολύ διαφορετικά από επιχείρηση σε επιχείρηση. Δεν υπάρχουν "κλασικά" πεδία αρμοδιοτήτων PMO, αλλά μόνο πολλές πιθανές.
Απόθεμα: 50 τεμάχια
Κόστος αποστολής: 50,00€ (Αποστολή με μεταφορική)
Ρυθμιζόμενο ύψος από 65-85 εκ. μέσω μηχανισμού μανιβέλας
(Ρυθμιζόμενο ύψος και υπό φορτίο)
Καλωδιακό δίκτυο σε εμφάνιση πλέγματος
Χρώμα: Λευκό
Χρώμα: Γκρι
Υλικό: Πλαστικό φινίρισμα
Υλικό: Μέταλλο
Χαρακτηριστικά και Λειτουργίες: Καλωδιοθήκη
Πλάτος σε εκ.: 180
Βάθος σε εκ.: 90
Χαρακτηριστικά και Λειτουργίες: Ρύθμιση επιπέδου
Χαρακτηριστικά και Λειτουργίες: Διέλευση καλωδίων
Κατάσταση προϊόντος: Μεταχειρισμένο Πολύ Καλή
Απόθεμα: 30 τεμάχια
Κόστος αποστολής: 50,00€ (Αποστολή με μεταφορική)
Ρυθμιζόμενο ύψος μέσω συστήματος μανιβέλας (βλ. φωτογραφίες) από 62-84εκ. και υπό φορτίο
Εκτενής επιφάνεια εργασίας
Χρώμα: Ανθρακί
Χρώμα: Μπούκι
Υλικό: Πλαστικό φινίρισμα
Υλικό: Μέταλλο
Ύψος σε εκ.: 84
Χαρακτηριστικά και Λειτουργίες: Ρύθμιση ύψους καθίσματος
Χαρακτηριστικά και Λειτουργίες: Δοχείο καλωδίων
Ύψος σε εκ.: 62
Πλάτος σε εκ.: 160
Βάθος σε εκ.: 90
Χαρακτηριστικά και Λειτουργίες: Ρύθμιση επιπέδου
Κατάσταση προϊόντος: Μεταχειρισμένο Πολύ Καλή
Χαρακτηριστικά και Λειτουργίες: Διέλευση καλωδίων
Απόθεμα: 20 τεμάχια
Έτος κατασκευής: πιθανώς 2013
Υλικό: Πλαστικό φινίρισμα
Πόρτες: Συρόμενες πόρτες
Πόρτες: Κλειδώσιμες
Πόρτες: Συμπεριλαμβάνονται κλειδιά
Ύψος σε cm: 113
Πλάτος σε cm: 160
Βάθος σε cm: 44
Χαρακτηριστικά και λειτουργίες: Ρύθμιση επιπέδου
Ύψη φακέλων: 3 ύψη φακέλων
Κατάσταση άρθρου: Μεταχειρισμένο Πολύ Καλή
Χρώμα: Γκρι
Χρώμα: Ανοιχτό ακακία
Κατάλληλα γραφεία 160x80 cm μπορείτε να βρείτε επίσης στο κατάστημά μας.
Μεγάλη ποσότητα διαθέσιμη.
Κόστος μεταφοράς πανελλαδικά σταθερά 50,- ευρώ ανά παραγγελία (ανεξάρτητα από την ποσότητα).
Πολλές κατάλληλες γραφειακές καρέκλες διαθέσιμες.
Αριθμός άρθρου: 1249
Απόθεμα: 110 τεμάχια
Κόστος αποστολής: 50,00€ (μεταφορά με μεταφορική)
Χρώμα: Σφένδαμος
Υλικό: Πλαστικό φινίρισμα
Πόρτες: Συρόμενες πόρτες
Πόρτες: Κλειδώσιμες
Πόρτες: Συμπεριλαμβάνονται κλειδιά
Ύψος σε cm: 114
Πλάτος σε cm: 100
Βάθος σε cm: 42
Χαρακτηριστικά και λειτουργίες: Ρύθμιση επιπέδου
Ύψη φακέλων: 3 ύψη φακέλων
Κατάσταση άρθρου: Μεταχειρισμένο Πολύ Καλή
Χρώμα: Γκρι
Αποθέματα: 30 τεμάχια
Κατάλληλα sideboards 3 ύψους φακέλων μπορείτε επίσης να βρείτε στο κατάστημά μας.
Έτος κατασκευής: 2013
Ρύθμιση ύψους: 65εκ - 85εκ
Υλικό: Πλαστικό φινίρισμα
Υλικό: Μέταλλο
Υλικό: Αλουμίνιο
Χαρακτηριστικά και λειτουργίες: Ρύθμιση ύψους καθίσματος
Χαρακτηριστικά και λειτουργίες: Καλωδιοθήκη
Πλάτος σε εκ: 160
Βάθος σε εκ: 80
Χαρακτηριστικά και λειτουργίες: Ρύθμιση επιπέδου
Κατάσταση προϊόντος: Μεταχειρισμένο Πολύ Καλή
Χρώμα: Γκρι
Χρώμα: Ανοιχτό ακακία
Κατάλληλα sideboards 3 ύψους φακέλων μπορείτε επίσης να βρείτε στο κατάστημά μας.
Είμαστε ένα γραφείο μηχανικών με μια αρκετά εκτενή γκάμα δραστηριοτήτων και ενεργειών.
Απογραφές:
-Καταγραφή ολοκληρωμένων βιομηχανικών εγκαταστάσεων
-Καταγραφή μεμονωμένων βιομηχανικών κτιρίων
Ανάληψη υπαρχόντων εγγράφων μέσω CAD
Βιομηχανικά/Εμπορικά κτίρια:
Σχεδίαση έτοιμη προς κατασκευή, σχεδίαση αδειών, διαγωνισμός και διεύθυνση κατασκευής βιομηχανικών/εμπορικών κτιρίων και βιομηχανικών/εμπορικών εγκαταστάσεων.
Απαντάμε στο τηλέφωνο για εσάς – όποτε οι πελάτες σας σας χρειάζονται. Διότι όσοι θέλουν να πετύχουν πρέπει να είναι διαθέσιμοι. Η υπηρεσία γραφείου μας είναι επίσης διαθέσιμη με υπηρεσία 24/7!